25 Eylül 2009 Cuma

Merhaba

Hep hayatta bir yeteneğim olsun istedim. Okumakla, yazmakla eğitim almakla kazanılmayan. Bana doğumumla bahşedilen bir yetenek. E tabi olmadı, olmadı :) Bir süre kara kalem resim çizdim, dans ettim ama olmayınca olmuyor demek ki. Acaba diyorum biraz da yazsam mı???

Arkadaşım sayesinde blogları okumaya başladım, eşim de sıkı takipçidir ancak özellikle spor siteleri üzerine gittiğinden bir yerden sonra ilgimi kaybediyorum!

Kısaca kendimi anlatmam gerekirse; üniversite mezunu, orta yaş sınırına gelmiş, işini seven biriyim. Herşeyi kafaya takabilme özelliği ile sıkılgan, insanlarla kolayca iletişim kuran, yalnızlığı seven ama nedense evli ;), istanbul'da yaşayan (mı demeliyim, yaşamaya çalışan mı?), çevresiyle hem çok ilgili, hem de inanılmaz ilgisiz, sevmediği şeyi hayatına kabul etmeyen, inatçı, sinirli, ağlak, sevecen...... herkes kadar normal, herkes kadar anormal biriyim.

Gün geçtikçe ben anlatacağım, siz de tanıyacaksınız beni.

Görüşmek üzere

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder