19 Kasım 2012 Pazartesi

Şaka mı bu ya?

Hahaha, uzun bir aradan sonra merhaba :)

Uzun süredir bi ara bi blog açmıştım ne oldu acaba deyip de duruyordum. Son zamanlarda "demans" derecesindeki unutkanlığımla aklıma geldiği gibi gidiyordu. Arkadaşların ısrarı ile blog açmaya yeltenirken dadammmm karşımda blogum :)

Açılış yazıma baktım ve dağıldım! Arkadaşların beni ısrarla blog açmaya itmeleri de son zamanlarda yetenek geliştirmeye çalışmamdı :) Ne ironik :D Yeteneğim olsun istemişim ki, hep istedim o ayrı! Şimdilerde keçe ile, dikiş ile uğraşıyorum ve çoook mutluyum. O feci stresli zamanları azalttım hayatımda (en azından sosyal yaşantımda).

Yakında yaptığım işleri de sizlerle paylaşacağım. Daha çok yeniyim ve arkadaşlara ya da kendime bikaç küçük şey yapıyorum. Ama çoook seviyorum yaptıklarımı, bişeyler yapma heyecanını!

Tavsiye eder, gözlerinizden öperim :P

2 yorum:

  1. Yorum göndermeden duramadım:) Yaptıkların o kadar harika işler ki, kesinlikle yeteneğine hayran olan arkadaşlarından biriyim. (bir an önce paylaşman dileğiylee, herkezlerrr görsünn:)

    YanıtlaSil
  2. hahah sıra arkadaşım burdaaaa :) yıldızlı teşekkürler canım benim.

    YanıtlaSil