29 Kasım 2012 Perşembe

Selamlar herkese,
 
Dün aldığımız sevinçli haber ve sonrasındaki heyecan kasırgası geçti gitti :P Sevgilim bugün yeni işine başlıyor. Hayırlı olmasını temenni ediyorum....
 
Efendim malum bikaç yazım var onlarda da mümkün olduğunca dile getiriyorum, bişeyler yapma hevesi ve arzusu beni yaktı kavurdu. Keçe ile başlayan hobi dünyam, ilk dekupaj denemem ile devam ediyor.
 
Buyrunuz buradan bakınız:
 

 
 
Bildiğiniz çikolatalı gofret kutusunda deneyeyim dedim, evdeki fırçam kalın olduğundan boya biçimsiz oldu, meleği yapıştırırken parçaladım falan ama ilk deneme için fena olmadı hani. He ayrıca henüz verniği de atmadım üstüne. Ben de ne yapmışım ki sanki, her bişeyler eksik yanlış :P olacak o kadar, iddiam yok arkadaşlar. Deniyorum, yanılıyorum, öğreneceğim :)
 
Ayrıyyetten keçe keçe diyerekten hemen geçiyorum farkındayım. İşte size yaptığım bikaç obje:
 Efendim bu kanatlı kalbi, sevgi insanı arkadaşım Eda için yapıp, hediye etti. Kendisi hediyeyi görünce kanatlanıp uçtu. Ol sebeple, bir daha kendisinden haber alamadım :P
 
 
 Bu yıldızı da yeğenim Defne için yapmığım perde süsünün bir parçası.
 
Nazar boncukları, kuzenimin çocuğuna doğum hediyesi olarak Eskişehir'e gitti. Hastane odası için yaptım.
 
Anlayacağınız üzere arkadaş, hısım, akraba keçeden krize girecek :)
 
Yalnız ben bunlara dalıp uğraşırken sabırlı ve benden çok heyecan yaşayan sevgili kocama teşekkürü bir borç bilirim. Kendisi beni feci destekledi sağolsun.
 
Şu sıralar bi hobi dünyasının içindeyim sormayın. Bi arada hani şu fırsat siteleri var ya, oralardan bi cup cake yapım kursu kuponu alıp bi de ona katıldım. Buyrun oradaki eserlerime de böyle bakın:
 

 
Yani anlayacağınız bir enerji patlaması var içimde, kendimi tutamıyorum. Neyi bulsam saldırma modundayım. Bakalım bu mod ne zaman patlayacak.
 
Bu arada çalışıyorum tabi ki..... Kaçımızın çalışmama gibi bir lüksü var ki zaten? Özellikle keçe tam bir meditasyon oluyor sıkıntı ve stres dolu iş saatlerinden sonra. Bir de zaten insanlara küçük-büyük hediye vermeyi de sevdiğimden bu çifte hazzın tadını çıkartıyorum :)
 
Neyse, beni daha fazla eylemeyin :) işim var, gücüm var ayol :P
 
Hadi kalın sağlıcakla....
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder