28 Kasım 2012 Çarşamba

Yeni bir başlangıç için son gün!!!

Merhabalar,
 
Bil(me)diğiniz üzere eşim neredeyse 4 aydır işsizdi. Yarabbim o nasıl sıkıntılı bir süreç, bekarsanız neyse de hele bir de evliyseniz zulümx2 inanın. hani evli ve çocuklu modunu düşünemiyorum bile.
 
Şimdi benim koca boğa burcu, e ben de boğa burcu. Yareeebbbim o nasıl bir stres topu olmaktır. Nasıl bir sinirli olmaktır. Zaten yapı gereği gergin insanlarız. Sineye çekmekten bu süreci hacca gitmiş kadar sevap topladım muhtemelen :) Ol sebeple bundan böyle artık rambo zulu olarak normal hayatıma dönebilirim o kanatları kırarak. bu nedir ya. :) özüme döndüm uleeennn......
 
Neyse efenim, gün itibari ile eşim olan sevgili şahsiyet gelen bir iş teklifini olumlu olarak değerlendirerek hayatımızın normale dönmesi için adımını attı. yalnız çok hızlı bir adım oldu yarın işbaşı yapıyor.
 
Thanks god! Hayırlısı bakalım, tüm işsiz cemiyetine üye arkadaşların da istedikleri gibi bir işe girmelerini diliyorum.
 
Bunları geçecek olursam, efenim bundan önceki naçizane bir kaç yazımda dem vurduğum üzere, kendimde bi yetenek pırıltısı bulmaya çalışırken keçe işlerine sardım. Aşağıda iş yeinideki sıra arkadaşımın ısrarı ile yaptığım bir çalışmamı paylaşmayı borç bilirim :)
 

Yok yok kerameti benden değil, pek çok sitede nasıl yapılacağı adım adım anlatılıyor (şu an hatırlayamadım, özür dilerim site sahiplerinden). ben de elimi alıştırmaya çalışıyorum işte.....

Muhabbetle öpüyorum,
Sevgiler
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder